Centrum wsparcia jest jednym, globalnie spójnym i intuicyjnym punktem kontaktowym dla wszystkich rodzajów zapytań technicznych w całym cyklu życia produktu.
Możliwe jest również utworzenie technicznego zgłoszenia serwisowego w Centrum pomocy technicznej i sprawdzenie jego aktualnego statusu w dowolnym momencie.
Zapewnia to dostęp do pełnego wsparcia produktowego – na przykład w zakresie informacji o produkcie, instrukcji lub oprogramowaniu do pobrania. Interesują Cię również samouczki wideo, a także często zadawane pytania? Tutaj znajdziesz to, czego szukasz. Odpowiedź jest zawsze na wyciągnięcie ręki, a jeśli nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz, skontaktuj się z nami osobiście.
Jedno centrum pomocy technicznej, gdzie dostępne są wszystkie istotne informacje
Zapewnia funkcje filtrowania dla różnych typów informacji i produktów
Nawigacja do określonych produktów poprzez naszą hierarchię produktów
Wskazówki dotyczące aplikacji, samouczki wideo, szablony i przykłady, dokumentacja użytkownika, dane inżynieryjne...
Bezpośredni dostęp do osobistego kontaktu technicznego w Twoim kraju
Utwórz zgłoszenie serwisowe, aby uzyskać szybką pomoc techniczną i sprawdzić aktualny status oraz dostarczone rozwiązanie.
Ciekawe zagadnienia ze świata przemysłowej techniki łączeniowej i automatyki. Poznaj interesujące tematy ze świata przemysłowej techniki łączeniowej i automatyki, korzystając z webinariów nagranych lub na żywo.
Po opuszczeniu Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię w dniu 31 stycznia 2020 r. tematem przewodnim stał się nowy znak UKCA.
Załączony plik do pobrania ułatwia zapoznanie użytkownika z obsługą identyfikacji UKCA.