Pomoc techniczna – co to oznacza dla Ciebie jako klienta?

Naszym klientom oferujemy różne usługi związane z naszymi produktami. Pierwszą opcją samoobsługową w kwestiach technicznych jest nasze centrum pomocy technicznej, gdzie można uzyskać informacje bezpośrednio z szerokiej gamy instrukcji, kart charakterystyki i oprogramowania dla naszych produktów. Znajdziesz tam również odpowiednie pliki do pobrania. Dane kontaktowe naszych zespołów serwisowych są również dostępne w centrum pomocy technicznej lub w naszej witrynie. Chętnie pomożemy w razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszych produktów, powiązanych danych i problemów technicznych.

Nowy AI-Chatbot – teraz dostępny w Centrum Pomocy Technicznej

Porozmawiaj ze mną o u-mation Innowacje produktowe

Potrzebujesz wsparcia technicznego dla naszych produktów z porfolio automatyki i IIoT, takich jak sterowniki, systemy zdalnych I/O, panele dotykowe, systemy pomiarowe i monitorujące oraz powiązane rozwiązania programowe firmy Weidmüller?

Jeśli tak, to jesteś we właściwym miejscu!

Od teraz nasz nowy chatbot wspierany przez sztuczną inteligencję dla produktów u-mation

oferuje szybki sposób uzyskania idealnie dopasowanej odpowiedzi na Twoje pytanie.

Wypróbuj to!

Centrum pomocy technicznej — odpowiedź dostępna na kliknięcie

Centrum Pomocy Technicznej jest jednym, globalnie spójnym i intuicyjnym punktem kontaktowym dla wszystkich rodzajów zapytań technicznych w całym cyklu życia produktu.

W Centrum Pomocy Technicznej można również utworzyć techniczne Zgłoszenie Serwisowe i sprawdzać jego aktualny status w dowolnym momencie.

Zapewnia dostęp do pełnej pomocy technicznej dla produktów poprzez kompleksowe wyszukiwanie plików do pobrania, samouczków wideo, często zadawanych pytań, katalogów technicznych wszystkich produktów, wskazówek dotyczących bezpieczeństwa, kompendiów technicznych, not aplikacyjnych.

Odpowiedź jest zawsze na wyciągnięcie ręki, a jeśli nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz, skontaktuj się z nami osobiście.

Wszystko widoczne na pierwszy rzut oka

Wszystko widoczne na pierwszy rzut oka

Jedno centrum pomocy technicznej, gdzie dostępne są wszystkie istotne informacje

Zaawansowane wyszukiwanie

Zaawansowane wyszukiwanie

Zapewnia funkcje filtrowania dla różnych typów informacji i produktów

Wsparcie za pośrednictwem AI-Chatbota

Wsparcie za pośrednictwem AI-Chatbota

Zadawaj pytania dotyczące produktów u-mation naszemu AI-Chatbotowi w dowolnym momencie i otrzymuj natychmiastowe odpowiedzi.

Ponad 40 000 pobrań

Ponad 40 000 pobrań

Noty aplikacyjne, samouczki wideo, szablony i przykłady, dokumentacja dla użytkownika, dane inżynieryjne...

Osoba kontaktowa

Osoba kontaktowa

Bezpośredni dostęp do osobistego kontaktu technicznego w Twoim kraju

Szybka pomoc dotycząca Zgłoszenia Serwisowego

Szybka pomoc dotycząca Zgłoszenia Serwisowego

Utwórz Zgłoszenie Serwisowe, aby uzyskać szybką pomoc techniczną i sprawdzać aktualny status swojego zgłoszenia oraz dostarczone rozwiązanie

Dalsza pomoc techniczna

Kursy szkoleniowe i webinaria

Poznaj interesujące tematy ze świata przemysłowej techniki łączeniowej i automatyki, korzystając z webinariów nagranych lub na żywo.

Rada ds. bezpieczeństwa

Nasz Zespół Reagowania na Incydenty Związane z Bezpieczeństwem Produktów (PSIRT) stale informuje o możliwych lukach w zabezpieczeniach naszych produktów, w naszym centrum pomocy technicznej

Identyfikacja UKCA

Po opuszczeniu Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię w dniu 31 stycznia 2020 r. tematem przewodnim stał się nowy znak UKCA.

Załączony plik do pobrania ułatwia zapoznanie użytkownika z obsługą identyfikacji UKCA.