Pomoc techniczna

Zapewniamy szybkie i intuicyjne wsparcie poprzez kompleksowe wyszukiwanie w naszym Centrum Pomocy Technicznej dla wszystkich produktów Weidmüller, a nasz Chatbot wspierany przez sztuczną inteligencję odpowiada na pytania dotyczące naszych produktów u-mation.

Pomoc techniczna

Nowy AI-Chatbot – teraz dostępny w Centrum Pomocy Technicznej

Porozmawiaj ze mną o u-mation Innowacje produktowe

Potrzebujesz wsparcia technicznego dla naszych produktów z porfolio automatyki i IIoT, takich jak sterowniki, systemy zdalnych I/O, panele dotykowe, systemy pomiarowe i monitorujące oraz powiązane rozwiązania programowe Weidmüller?

W takim razie jesteś na właściwej drodze!

Od teraz nasz nowy chatbot wspierany przez sztuczną inteligencję dla produktów u-mation oferuje szybki sposób na uzyskanie idealnie dopasowanej odpowiedzi na Twoje pytanie.

Wypróbuj to!

Centrum Pomocy Technicznej — odpowiedź dostępna na kliknięcie

Centrum Pomocy Technicznej jest jednym, globalnie spójnym i intuicyjnym punktem kontaktowym dla wszystkich rodzajów zapytań technicznych w całym cyklu życia produktu.

Zapewnia dostęp do pełnej pomocy technicznej dla produktów poprzez kompleksowe wyszukiwanie plików do pobrania, samouczków wideo, często zadawanych pytań, katalogów technicznych wszystkich produktów, wskazówek dotyczących bezpieczeństwa, kompendiów technicznych, not aplikacyjnych,

W Centrum Pomocy Technicznej można również utworzyć techniczne Zgłoszenie Serwisowe i sprawdzać jego aktualny status w dowolnym momencie.

Odpowiedź jest zawsze na wyciągnięcie ręki, a jeśli nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz, skontaktuj się z nami osobiście.

Wszystko widoczne na pierwszy rzut oka

Wszystko widoczne na pierwszy rzut oka

Jedno centrum pomocy technicznej, gdzie dostępne są wszystkie istotne informacje

Zaawansowane wyszukiwanie

Zaawansowane wyszukiwanie

Zapewnia funkcje filtrowania dla różnych typów informacji i produktów

Wsparcie za pośrednictwem AI-Chatbota

Wsparcie za pośrednictwem AI-Chatbota

Zadawaj pytania dotyczące produktów u-mation naszemu AI-Chatbotowi w dowolnym momencie i otrzymuj natychmiastowe odpowiedzi.

Ponad 40 000 pobrań

Ponad 40 000 pobrań

Noty aplikacyjne, samouczki wideo, szablony i przykłady, dokumentacja dla użytkownika, dane inżynieryjne...

Osoba kontaktowa

Osoba kontaktowa

Bezpośredni dostęp do osobistego kontaktu technicznego w Twoim kraju

Szybka pomoc dotycząca Zgłoszenia Serwisowego

Szybka pomoc dotycząca Zgłoszenia Serwisowego

Utwórz Zgłoszenie Serwisowe, aby uzyskać szybką pomoc techniczną i sprawdzać aktualny status swojego zgłoszenia oraz dostarczone rozwiązanie

Dalsza pomoc techniczna

Kursy szkoleniowe i webinaria

Ciekawe zagadnienia ze świata przemysłowej techniki łączeniowej i automatyki. Poznaj interesujące tematy ze świata przemysłowej techniki łączeniowej i automatyki, korzystając z webinariów nagranych lub na żywo.

Identyfikacja UKCA

Po opuszczeniu Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię w dniu 31 stycznia 2020 r. tematem przewodnim stał się nowy znak UKCA.

Załączony plik do pobrania ułatwia zapoznanie użytkownika z obsługą identyfikacji UKCA.